2011. január 29., szombat

1.fejezet

1.fejezet
Első naplóm


Kedves naplóm!
Rebecca Yorkie vagyok 13. éves. Sötét barna szemem, és hosszú fekete hajam van. Alexander Yorkie a bátyám, de nem édes testvérem. Tavaly fogadtak örökbe, mert a szüleim eltűntek. Hiába keresték őket nem kerültek elő, és még mindig hiányoznak. Emlékszem arra a napra, amikor elsőnek léptem át az iskola kapuját. Egy kicsit féltem. De nem akartam mutatni előttük, mert akkor aggódtak volna. Ezért úgy mentem be, mint aki rendszeresen oda jár.

Emlékszem, amikor ezt írtam a naplóm legelső lapjára, 13 évesen. Január 1- jén kaptam, a születésnapomon és pont azon a napon volt egy éve, hogy örökbe fogadtak . A naplomban az első oldalt rögtön tele írtam. Ez 2 évvel ezelőtt történt. Most 16 éves vagyok. A bátyám 2 évvel idősebb. Ő 1998. január 10- én született. Nemsokára jön a születésnapja, de előtte még az enyém lesz, Január 1-jén, azaz holnap. Remélem, senki sem készül ajándékkal, és remélem, hogy bulit sem rendeznek. Amúgy sem vagyok olyan bulizós típus. Da Alexander az, és hát ő tuti belemenne a buliba. Sarah –val már megegyezem, hogy nem lesz. Na, mindegy lesz, ami lesz.
Imádom nézni a csillagokat. Mint minden este, most is az ablak előtt ülök összekuporodva a széken, mint aki fázik. A karommal átfogtam a lábam. A kedvenc pizsamám volt rajtam, amit anyától kaptam a 14. születésnapomra. Azóta mindig ebbe alszok.
Annyira elbambultam, hogy észre se vettem, hogy már ennyi az idő. Gyorsan befeküdtem az ágyba. Próbáltam elaludni, és amíg nem sikerült, egyfolytában a holnap járt a fejemben. Olyan érzésem volt, hogy holnap valami szörnyű fog történni.

16 megjegyzés:

  1. Szia Kinga:) Jaj nagyon jó kezd lenni :D Nagyon várom az újat :D Siess :D Puszi(L)

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon jó a blog ügyeske vagy ha szereted a storykat kérlek nézzbe az oldalamba írd be ezt:

    www.osztaly-naplo.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Szia Kinga!
    Nagyon jó lett!:) Várom már a kövit:)
    Nagyon jó lett a kép,én is kerestem volna a blogomhoz,de nem találtam...XD
    puszi

    VálaszTörlés
  4. majdnem elfelejtette, ha tetszik a blogomde csakis ha tetszik kérlek légy követő :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Regi :) Köszönöm szépen :D Rendben igyekszem folytatni :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia Áfonya :) Nagyon szépen köszi:) Rendben lesz folytatás :D Puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia Peti :) Köszi szépen :D Okés megnézem :) Pusz

    VálaszTörlés
  8. szia Kinga
    nagyon szépen köszi hogy olvasod a blogom hálás vagyok kérte nagyon jó a te blogod csak így tovább siess a folytatással
    puszi

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    kiváncsian várom, hogy mi lesz a folytatás
    "Olyan érzésem volt, hogy holnap valami szörnyű fog történni."-mikor derül ki, hogy mi az?
    tetszik a történeted, én is szeretem a vámpírokat:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Szia! :)
    Először is köszi, hogy olvasol és köszi a dicséretet is. Az nem kis teljesítmény, ennyi idő alatt, na meg főleg az én blogomat elolvasni. :D Nagyon jó volt olvasni a kommented, nagyon jól eset. :) :)
    Nos, a feji, szóval nagyon tetszett és izginek ígérkezik. Először bevallom megijedtem, hogy 13 éves lesz a főszereplő lány, de aztán tovább olvastam és megnyugodtam. :D
    Nagyon tetszett és nagyon várom a kövit. Bár remélem az kicsit hosszabb lesz :)
    Puszi! :)
    Szilvi :) :)

    VálaszTörlés
  11. Szia Kinga:)
    Csak gratulálni tudok a történetedhez,nagyon megtetszett (L)
    Mostantól rendszeres olvasód leszek és kifogom tenni hozzám az oldalad XD
    Köszönöm, hogy te is kitettél és hogy írtál hozzászólást mind2 blomhoz:)
    Csak így tovább
    Pux (L)

    VálaszTörlés
  12. Szia Rose!
    köszönöm szépen örülök neki ha tetszik!
    a következő részben kiderül;)
    puszi

    VálaszTörlés
  13. Szia Szilvi!
    nagyon szívesen hiszen eszméletlenül királyul írsz, szinte hihetetlen mintha egy könyvbe csöppentem volna :D
    köszönöm szépen, nagyon jó ha tetszik, igen a kövi az hosszabb lesz :D
    puszi

    VálaszTörlés
  14. Szia Eperke!
    Köszönöm szépen, olyan jó ha megtetszett :D
    nagyon aranyos vagy, köszike!
    nagyon szívesen, hiszen szuperek :D
    puszi

    VálaszTörlés
  15. Szia Kinga!
    Bocsánatod kérem, hogy eddig nem írtam, de bepótolom. Kiraklak hozzám.
    Az első fejezet szép tartalmas lett, nagyon jól vezetted be az olvasót a történetbe. Elárultál dolgokat, de nem mindent. Ez így helyes!
    Személy szerint odavagyok a vámpíros, fantasy-s történetekért, ezért a tied is garantáltan imádni fogom és olvasni!
    Rebecca megjelenése számomra megnyerő, én az ilyen stílusú női szereplőket kedvelem a leginkább. A kép, amit kiraktál róla az átváltozás után...Hát az nekem irtóra tetszik! Illik az én "sötét" stílusomhoz....:-D
    Várom a következő részt! Sok sikert!
    Puszi :-)

    VálaszTörlés
  16. Szia Lady!
    Semmi baj, így is köszönöm, hogy írtál!
    hát igen igyekeztem :D Köszike!
    jaj én is nagyon szeretem őket!
    a képekben Regi segített :D
    igyekszem a következővel
    puszi

    VálaszTörlés