2011. szeptember 21., szerda

3. fejezet

3. fejezet
A hullák

Hamar eljött 10 óra, amikor Sarah átjött
- Rebecca megjött Sarah. – kiabálta anya a földszintről.
- Oké. Megyek már. – kiabáltam vissza, majd gyorsan odarohantam a bejárati ajtóhoz, ahol a legjobb barátnőm várt már rám.
- Szia.
- Hello. – mondtuk egymásnak, nagy mosollyal az arcunkon.
- Jössz? – kérdeztem tőle.
- Aha. – gyorsan elindultunk, és bementünk a szobámba. Mindketten leültünk egymással szemben az ágyra, törökülésbe.
- El kell mondanom valami szuper dolgot. – mondta hírtelen.
- Mi az? – kérdeztem vissza kíváncsian.
- Képzeld, van egy barátom. A múlt hónapban találkoztunk, és tegnap megvolt az első randink. – nagyon nagy örömmel mondta.
- Ez komoly? – ámuldoztam.
- Aha. Király nem?
- De nagyon.
- Neked is szerezned kéne egy srácot.
- Nekem egyenlőre nem kell. Jól megvagyok nélkülük is. Elég volt Matthew. - és ez igaz is. Nagyon szerettem őt, de ő végig csak játszott velem. De én hülye, csak akkor jöttem rá, mikor megláttam egy másik lánnyal. Rögtön másnap szakítottam vele. Azt játszotta, hogy nem tudja, hogy miért, ezért elmondtam neki. Mikor végighallgatott, nem akart szakítani. De a többi már nem érdekes. Az a baj, hogy teljesen félreismertem. Azt hittem, hogy rendes, de mint kiderült nem az.
- Ugyan már. Az már olyan régen volt. Ő egy idióta seggfej. Ideje túllépned rajta. Nem csak Matthew van a világon. Attól, hogy szakítottatok, nem jön el a világvége. Ugyanúgy folytatódik az élet.
- Oké. Majd ha eljön az ideje, akkor majd összejövök valakivel. De még nem.
- Rendben. De szerintem könnyebb lenne elfelejtened őt, ha találkozol valaki mással.
- Igen. Lehet, hogy igazad van.
- Ha akarod, bemutathatlak a barátjának Mark -nak. Kedves srác, és nem is néz ki rosszul. Most neki sincs barátnője. - mondta reménykedve. Egy kicsit gondolkodtam rajta, de ha ennyire akarja, akkor miért ne.
- Oké. De ha nem megy, akkor nem erőltetheted.
- Rendben. - mondta boldogan. - Akkor megbeszélek a többiekkel egy csoportos randit. Ja, és szólok Mark- nak, hogy jöjjön velünk ma este Daniel- lel. - nem mondta, hogy így hívják a barátját, de ebből rögtön arra következtettem. - Én most megyek, mert találkozóm van vele.
- Oké. - mindketten felálltunk az ágyról, és az ajtóhoz sétáltunk. Miután lementünk a lépcsőn, rögtön az ajtó felé vettük az irányt.
- Este találkozunk. Addig is boldog szülinapot. - mondta végül.
- Köszi. Akkor majd este.
- Majd korábban átjövök, mielőtt elmegyünk.
- Oké.
- Szia.
- Szia. - mondtuk egymásnak, majd kisétált az ajtón.

Nagyon hamar eltelt a nap. Alex -el megnéztük a filmeket. Neki nagyon tetszet, ugyanis imádja az ilyen filmeket.

Gyorsan eljött 6 óra, amikor Sarah átjött, hogy segítsen elkészülni.
- Ezt a ruhát vedd fel. Ez nagyon jól áll neked. Ezzel a nyaklánccal, karkötővel és fülbevalóval. Ezek nagyon jól illenek egymáshoz, és a te stílusodhoz is.
- De ez a ruha egy kicsit keveset takar, nem gondolod? - tiltakoztam, mikor felém nyújtotta a cuccokat.
- Nem. Ez pont eleget takar, hidd el nekem. - nyújtotta újra, hogy vegyem fel.
- Oké. - elvettem, és gyorsan felvettem a ruhát, amikor kiment a szobából.
- Nagyon jól áll. - mondta hirtelen, amikor bejött.
- Ebben nem fogok megfázni? - kérdeztem.
- Ne aggódj már. Mi van akkor, ha megfázol? Nem nagy probléma.
- Oké. De a te hibád lesz. - egymásra néztünk, majd egyszerre elkezdtünk nevetni, hogy a megfázáson vitázunk.
- Most csináljuk meg a sminkedet. - mondta Sarah mikor abbahagytuk a röhögést. - Milyen színeket szeretsz?
- A lilát, a feketét és a szürkét.
- Oké. Akkor összekombinálok egyet.
  Elővette a hozzávalókat, és hozzákezdett. Pár perccel utána megszólalt.
- Kész van. Szerintem nagyon jó lett. Nézd meg. - elém tartott egy tükröt, hogy meg tudjam nézni.
- Aha. Szuper lett. 
- Most viszont mennem kell, mert egy fél óra múlva indulunk, és még nekem is el kell készülnöm. De mielőtt elmennék, ki kell választanunk a cipőd. - kotorászni kezdett a cipőim közül, amiket együtt vettünk, végül egy feketét választott. - Ez jó lesz. - átnyújtotta. - Már nem fogok átjönni. Majd ott találkozunk.
- Oké. - egyszerre indultunk el, de végül Sarah ért le hamarabb.
- Akkor ott találkozunk. - mondtam, amikor leértünk.
- Igen. Szia.
- Szia.
 Kinyitotta az ajtót, és kiment.
   Az elmúlt fél órában nem csináltam semmi fontosat, csak Alex- el beszélgettem. Ő hamarabb elindult, mint én, mert még bement a barátnőjéhez.
Én utána egy negyed órával indultam el. Gyalog mentem, mert így is hamar odaértem. 10 perc alatt ott is voltam. Amikor közelebb értem nem volt semmilyen zaj. Semmit sem lehetett hallani. Olyan mintha senki sem lenne ott, viszont a villany égett. Gyorsítottam, hogy minél előbb megnézzem, hogy mi van bent. Amikor beértem a falakon piros foltok voltak, és a padlón hullák feküdtek. Hírtelen nem tudtam, hogy mit csináljak. Végignéztem az embereken, hogy kik fekszenek ott, és akkor láttam meg egy férfit, aki mozgott. Ugyanaz a férfi volt, akit a múltkor láttam az udvarunkon. Felém fordult és akkor láttam meg, hogy csupa vér az arca. Vajon ő végzett mindenkivel? És ki ő?

2 megjegyzés:

  1. Szia
    Nagyon jó lett !!
    Várom a kövit kíváncsi vagyok a folytatásra !!!
    Addig is jó írást:D
    Hopeee

    VálaszTörlés
  2. Énis kivi vok rá:) remélem az enyém is tetszik nemrég nyitottam :): http://halalarnyek.blogspot.com/

    VálaszTörlés